Stel4io – Fietstour Dit evenement zit vol

Het evenement zit vol. Mocht je alsnog mee willen, neem dan even contact op met Caroline Schenk en dan kijken we of we alsnog iets kunnen organiseren.

Van 21 tot 24 juni 2023 gaan wij naar de Stelviopas in Italië.

Na het succes van de beklimming van de Mont Ventoux vorig jaar gaan wij nu de legendarische Stelviopas bedwingen. Wij hebben inmiddels een optie genomen op een hele mooie accommodatie in Prato en voor ons is het nu van belang om zo snel mogelijk te onderzoeken hoeveel fietsers er met ons mee willen op dit prachtige avontuur.

Vanuit ons hotel in Prato zijn er verschillende prachtige fietstochten mogelijk. Wij zullen vooraf verschillende fietsroutes uitwerken zodat er bij aankomst al snel gefietst kan worden. Het ultieme doel zal een tocht zijn met in ieder geval de Stelviopas vanuit Prato te bedwingen. Voor de fanatiekelingen is er de mogelijkheid om de berg nog 1 keer vanuit Bormio te beklimmen. Wij gaan de komende tijd aan de slag om de routes vast te leggen.

Datum & Reis

De fietstour data zijn van 21 juni t/m 24 juni 2023. Hierbij is rekening gehouden met de zomervakantie, andere grote fietsevenementen en lokale vakantieperiodes.

Wij zullen verblijven in het prachtige Garden Park Hotel in Prato.

De bestemming is goed aan te rijden en daarom hebben we ook voor dit jaar besloten dat iedereen op eigen gelegenheid zal reizen.

Doelstelling

Een leuk evenement met als extra doel om geld in te zamelen voor de scholen van Stichting4Life. Wij gaan de komende periode met meer informatie komen over de doelstelling voor de sponsoring voor onze projecten in Kibera, Nairobi.

Heb je vragen? Bel of mail met Caroline Schenk op 06-14321055 of caroline.schenk@ziggo.nl

Door de steun van onze vrienden, donateurs en sponsoren krijgen kinderen de kans om naar school te gaan in de sloppenwijk in Nairobi. Bedankt

De kosten voor deze trip bedragen € 425,- p.p. Hierbij is inbegrepen:

• 3 overnachtingen in Garden Park Hotel op basis van half pension
  • Tenue
  • Extra Corona verzekering voor het hotel

Niet inbegrepen zijn:

• Drankjes
  • Lunches
  • Verzekeringen
  • Sponsoring van Stichting4Life
  • Vervoer naar Prato
  • Extra kosten voor single-room

Schrijf je snel in voor Stel4io, want vol = vol.