Adventure4life

doorgeschoven naar 2024

In september 2024 (exacte data nog te bepalen) organiseren wij samen met Adventure Bike Trails een uitdagend mountainbike avontuur in Kenia: Adventure4Life. Het actieve programma bestaat uit:

• Een bezoek aan de projecten van Stichting4Life in Kibera
  • Uitdagende mountainbike tochten (6 dagtochten).
  • 3 prachtige safari’s: op zoek naar de big five

Bekijk hier de brochure van dit avontuur: Brochure Adventure4Life. Voor de minder fanatieke fietsers is een ingekorte fietsprogramma, voor meer informatie hierover neem contact met ons op.

Naast de uitdaging om mee te doen aan dit prachtige avontuur, kan er ook actief sponsorgeld worden ingezameld door de deelnemers voor de scholingsprojecten van Stichting4Life.

Wij hebben plek voor zo’n 25 deelnemers.

Help mee!
Om te zorgen dat wij met z’n allen de doelstelling gaan halen, vragen wij iedereen zich te laten sponsoren door vrienden, familie, collega’s en/of kennissen.

Door de steun van onze vrienden, donateurs en sponsoren krijgen kinderen de kans om naar school te gaan in de sloppenwijk in Nairobi. Bedankt!

Programma:

• Dag 1: Vlucht Amsterdam – Nairobi